EKOgość niedzielny !?


Gość niedzielny oczami MojejTrawy.

Czym dla ciebie jest ekologia? Czy jesteś eko? Jak i czemu? Na te i inne pytania odpowiadają goście niedzielni autorki bloga. Teraz niedziela kojarzy mi się z ByciemEKO 😉 Większość z Nas na swój sposób próbuje być eko. Ale jak TO robią znani blogerzy (i nie tylko blogerzy). Pozwoliłam sobie odnotować kolejnych bohaterów MojeTrawy, może badania świadomości ekologicznej w blogosferze z tego powstaną 🙂 

Już nie palnę głupoty zgadując kto będzie kolejnym gościem:)

KTo GDZIe i JAk lub NIe jest EKO:

1. Segritta

2Irena St Pier 

3. Paweł Opydo

4. Grzesiek Marczak

Chciałam się pokusić o udzielenie odp na te pytania, ale nie… „nadgorliwość  jest gorsza od faszyzmu” poczekam aż zostanę oficjalnie o to poproszona 🙂 hehe A CO „kto jak nie ja”

fot.Asia Gołąb

fot.Asia Gołąb

2 uwagi do wpisu “EKOgość niedzielny !?

  1. Patrycja, dodam tylko, że Irena St Pier nie jest znaną blogerką, ale moją przyjaciółką, która była 200 fanka trawy, więc wygrała wywiad specjalny 🙂

Skomentuj

