Mój mały świat…moja blogosfera !


O tym czym dla mnie jest blogowanie i EKOponidzie już pisałam. Ale dziś pora się przyznać (głównie sama przed sobą) kogo czytam regularnie i „gdzie” lubię bywać. 

Blogów i ich rodzajów jest mnóstwo…. Autorzy blogów coraz częściej piszą na wiele tematów… głównie lifestyle. Ale postaram się kilka moich ulubionych blogów przyporządkować do kategorii. A więc zaczynamy…

Podróże

W kategorii podróżniczej moim ulubionym blogiem jest Volfee. Dlaczego? Ponieważ pisze „lekko”, przystępnie i na temat. Jego opowiadania sprawiają że mam ochotę na takie niesamowite podróże (nie te z biur podróży typu all inclusive). Od razu widać że podróże dla autora są pasją. Polecam

Moda

Blogi modowe w blogosferze moim zdaniem wiodą prym. Jest ich tak wiele że szok, każdy jednak o innym stylu. O modzie bloguje chyba każdy czy to facet czy kobieta, nastolatka czy dojrzała kobieta itd. Natomiast ja o modzie nie bloguję za to czytam i polecam te oto blogi:

Podoba mi się styl Macademian Girl, sama bym się nie odważyła w wielu strojach wystąpić, ale na niej wszystko wygląda świetnie. Piękna dziewczyna, odważne kolorowe stylizacje czego więcej chcieć.

Modowe blogi, które czytam to także Fashionelka i Make Life Easier. Jednak czy są to typowo modowe blogi?! Hmmm chyba już nie, ale to dobrze bo zamykanie się w jednej kategorii nie zawsze jest na plus. To jest już lifestyle…

Lifestyle

Fashionelka, tak jak już wspominałam to już nie tylko blog modowy ale głównie lifestylowy, mimo wszystko jednak kojarzona jest głównie z modą. Dlaczego bywam? Fashionelka jest pierwszą blogerką którą czytałam, to ona „wprowadziła” mnie w ten świat, myślę że już o tym wie:) Natomiast jeżeli chodzi o to co znajduje u niej na blogu, to powiem Wam że podoba mi się tematyka: moda na blogu jest w moim stylu, ślubne inspirację lubię pooglądać (mimo że to już za mną) a aranżacje wnętrz są u mnie w planach więc warto się czasem zainspirować.

Make Life Easier czytam bo lubię zdjęcia Kasi. Podoba mi się styl pisania i dopracowane do perfekcji stylizacje. Znajduje tam również ciekawe przepisy czy inspiracje.

Lifestylową blogerką jest także Segritta. O czym pisze? O damsko-męskich sprawach, o kobietach, a ostatnio także o aranżacji własnego mieszkania.

Nałogowo czytam też Kominka 🙂 Nie Pana od kominków ale blogera Kominka, który pisze na wiele tematów, pisze ciekawie i pisze od wielu lat. Pisała pisał i napisał książkę „Bloger”, czyli co zrobić żeby być dobrym blogerem. Zobaczymy jak mi się wiedza książkowa przełoży na blogowanie.

Media

Czytam też bloga Hatalska. Do jakiej kategorii ten blog należy przyporządkować? Oczywiście media. Dlaczego czytam? Dlatego że na blogu można przeczytać opinię na temat reklam, które nas z każdej strony otaczają. Blog ten jest w 100% profesjonalny, bo niby jak miało by być, jeżeli bloga prowadzi specjalistka od branży mediowo-reklamowej.

Parenting

O dzieciach, podróżach, zabawach jednym słowem o wszystkim tym czym dla Nas jest rodzicielstwo. Optymistyczna mamma bo o niej mowa pokazuje jak życie z dzieckiem może być przyjemne. Oby więcej rodziców potrafiło tak cieszyć się dzieckiem a przy tym jeszcze odnajdywać się w swoich pasjach.

Ekologia

A teraz na sam koniec przyznam się że czytam też swojego bloga 🙂 EKOponidzie to blog o …. byciu eko i wszystkim tym co z EKOrozwojem się wiąże. Mam nadzieję że Wam się podoba?

A tak na serio w kategorii ekologia czytam blog Moja trawa. Blog ten to też ciekawe podejście do kwestii życia na wsi oraz w mieście. Interesujący jest też cykl „Niedzielny Gość”:)

Czytam jeszcze wiele innych blogów, ale na te powyżej wchodzę regularnie, zdarza się że nawet raz dziennie:)

Nie planowałam a wyszła TOP10 blogów które czytam:) 

PS.Patrząc na mój blog na tle innych widzę że czeka mnie jeszcze wiele zmian. Po pierwsze potrzebne mi logo. Może macie jakieś pomysły ?

 

Skomentuj

