EKOmoda w oPolu


Warszawa… godz. 9.45 po d
ługiej podróży mała JA w wielkim mieście.

Ja to się zaczęło… na początku była ….. MOJAekologia.

Niby zwykłe miasto… szare bure i ponure …  wszechobecny pośpiech… a jednak jest w Nim to coś.

Moim celem w tym dniu była głównie Mokotowska.

Po długiej podróży i na przebudzenie oczywiście kawunia… Przydało by się jeszcze coś Przegryź (ć).

Tu poznałam całą ekipę, która zadbała o to żebym się dobrze bawiła. Renata, Asia, Michał, Grzesiek, Artur (chyba nikogo nie pominęłam) w tak sympatycznym towarzystwie można spędzać czas.

Plan dnia już dobrze znany, śniadanko zjedzone to teraz do roboty. Czeka mnie przecież ciężka praca 🙂

Mokotowska to również miejsce, gdzie mieści się przeuroczy sklep polskiej marki ekologicznych ubrań Odzieżowe Pole. Niesamowite jest to, że taka niewielka przestrzeń jest świetnym planem zdjęciowym (blogerka Segritta była tu oczywiście pierwsza)o

To tutaj Renata (makijażystka) i Asia doprowadziły mnie do odpowiedniego wyglądu (przypomnę że wstałam o 5:00).

Artur (fotograf) miał nie lada wyzwanie zrobić ze mnie modelkę. To wcale nie jest takie proste. Co zrobić z rękami pozując do zdjęcia? No właśnie?!

Pozytywna sesja o ekologicznym przesłaniu wymagała nieustannego uśmiechu…

Co by tu jeszcze założyć… hmmm…. w Odzieżowym Polu naprawdę każdy znajdzie coś dla siebie

Bycie eko wymaga od NAS wykorzystywania wtórnie surowców. Palety przecież mogą być także ciekawym planem zdjęciowym

Dobra czas na przerwę, to teraz wróćmy coś Przegryź(ć). Przegryziemy tu dania kuchni polskiej z domieszką włoskiej.

Mniam mniam spaghetti z podgrzybkami, oczywiście takimi eko – prosto z lasu.

eko lampa ft.Joanna Gołąb Przegryź

Przepis już wypróbowany w domowym zaciszu i powiem, że bardzo przypadło mi do gustu takie jedzonko:)

Pojedliśmy to teraz zabieramy się za sesję w tęczowym studiu. 

My tu skaczemy, ale co dzieje się w moim blogowym świecie

Na zakończenie wspomnę po co tak naprawdę pojechałam do Warszawy… no cóż ktoś musi promować ekologiczne jabłka z Ponidzia

PS. Czy ktoś zauważył że ta sukienka już była wyżej na zdjęciach …. tak tak ekologiczne wykorzystanie ubrań to przecież umiejętne korzystanie z tego co mamy… wystarczy przewrócić na lewą stronę i już nowa kreacja gotowa.

Przyznam, że taka opcja dwustronnych ubrań była by naprawdę super

Pozdrawiam projektantkę

Makijaż: Renata Juźwik

Zdjęcia: Artur Mulak

Stylizacje: miła Pani z Ministerstwa Środowiska

4 uwagi do wpisu “EKOmoda w oPolu

  1. Pingback: Fajnie mieć rodzeństwo! |

  2. Pingback: Orange Blog Talks taste |

  3. Pingback: Eko baby czyli ekologia wkroczyła do Natalkowa- Na dobre :) | Natalkowo

  4. Pingback: Konkursom facebookowym, mówię stanowczo TAK | #Live 4 Live

Skomentuj

