EKOhobby EKOponidzie EKOszyk


EKOszyk co to właściwie jest i jak ja się tam znalazłam!

Ekologia i związane z nią przeróżne tematy towarzyszy mi na co dzień. W tym momencie działam w kilku eko „projektach” i ekologia nie jest dla mnie tylko i wyłącznie praca, stała się moim hobby.

Ale nie myślcie że jestem szaloną ekolożką która przywiązuje się do drzew…. o nie…. nawet nie popieram tego typu „ochrony środowiska”. Powinniśmy znaleźć złoty środek w działaniach człowieka tak by nie zaszkodzić naturalnemu środowisku ale nie popadajmy w skrajności. 

Środowisko naturalne tak naprawdę już nie jest w 100 % naturalne

Bycie eko dla mnie oznacza zrównoważony rozwój, który jest świadomym kształtowaniem relacji między gospodarką, środowiskiem a społeczeństwem. Wzrost gospodarczy przecież nie wyklucza dbałości o środowisko oraz odpowiedniej jakości życia!

Bycie eko to dla mnie codzienne, ale niewielkie czynności takie jaki: oszczędzanie wody przy zmywaniu, myciu zębów itd, korzystanie z materiałowej torby na zakupach, wykorzystywanie papierowych torebek do pakowania śniadania, wyłączanie urządzeń z „gniazdka” np. ładowarki do telefonu czy laptopa, segregacja nakrętek z butelek ( tak niewiele a może komuś pomóc), co jeszcze robię by być eko? hmm… nie robię zapasów żywności jak chomik.

Logo serwisu ekoszykWracając do kampanii Ministerstwa Środowiska Ekoszyk, o tym że dla mnie „eko” to co innego niż dla innych możesz przeczytać TU

Oj było gorąco…. ale mimo wszystko wygrałam, bo w końcu „kto jest eko jak nie ja” 😉

Wygraną w konkursie była profesjonalna sesja zdjęciowa z Mariuszem Czerkawskim. Może przypomnę kto to jest, bo zauważyłam że niestety nie każdy zna Nasz polski znak firmowy.

Mariusz Czerkawski

były polski hokeista, reprezentant Polski, olimpijczyk z Albertville 1992, komentator sportowy.

a

a

a

W ramach wygranej moim głównym zadaniem było DOBRZE SIĘ BAWIĆ. Dobą zabawę zapewniła ekipa Vena Art z  Michałem na czele.  Co tu dużo pisać, nie dość że wygrałam to jeszcze zostałam „teleportowana” do Warszawy.

c.d.n

3 uwagi do wpisu “EKOhobby EKOponidzie EKOszyk

  1. Pingback: Eko baby czyli ekologia wkroczyła do Natalkowa- Na dobre :) | Natalkowo

  2. Pingback: Uwierz w siebie i śmiało płyń pod prąd … PIOSENKA DNIA – #Live 4 Live

Skomentuj

