Czym dla mnie jest EKOponidzie?



Dziś 26 październik, a ja zdałam sobie sprawę że już prawie od pół roku prowadzę blog. Od pół roku….. kiedy to zleciało. Dokładnie 23 maja 2012r.  wzięłam laptopa i wkroczyłam na stronę wordpress.com i powstało moje dzieło… moje EKOponidzie. 

Po tym czasie widzę, że w momencie założenia bloga miałam zupełnie inne plany… zupełnie inne założenie…. nie wiedziałam tak naprawdę czy to wypali.

Dziś już wiem że idę w dobrą stronę:)

Dlaczego akurat taka forma eko-hobby? 

A dlaczego nie… Ale tak serio zaczęłam pisać bo w moim otoczeniu/rodzinie są blogerzy (patrz. Optymistycznamamma, Fashionelka) i osoby które polecają tego typu sposób wyrażania siebie. Nie myślcie że tylko dlatego piszę.

Dlaczego to robię …..

  • piszę bo lubię,
  • piszę bo nie mam problemów z wyrażaniem opinii,
  • piszę bo nie boję się wyrażać swojego zdania,
  • piszę bo zainteresowałam się na poważnie tematyką ekologii, odnawialnych źródeł energii czy zrównoważonym rozwojem, 
  • piszę bo (moim zdaniem) umiem to robić 🙂  Kolejny raz podziękowania dla promotora prof. Zioło, który na seminarium uczył swoich studentów jak czytać teksty naukowe, jak rozumieć tekst zdanie po zdaniu (pamiętacie…), jak pisać żeby to co piszemy było wartościowe i poważnie traktowane, nauczył mnie zwracać uwagę na słowa (do tej pory używając słowa aspekt przypominam sobie co mówił prof. „aspekt to pewien punkt widzenia”)
  • piszę dla siebie i dla innych ( pewnie zauważyliście że znajdziecie u mnie aktualne  inf. dotyczące ekologii na terenie całego powiatu, więc nie musicie klikać kolejnych stron gmin, tylko wystarczy wpaść do EKOponidzia 🙂 )

Dzisiaj wiem że pisanie sprawia mi przyjemność i wiem że będę to robić w przyszłości. Do zobaczenia

Pozdrawiam 

Patrycja Majcher

Skomentuj

