Gdzie jest ten eko-szyk?


Logo serwisu ekoszykPewnie większość z Was została przeze mnie zmuszona do uczestnictwa w konkursie realizowanym przez Ministerstwo Środowiska pod nazwą Eko-szyk.

Serdecznie przepraszam jeżeli mieliście już mnie po prostu dość 🙂 Szczerze powiem że ja sama miałam siebie dość z tym klikaniem i zbieraniem głosów 😦 wszystko po to by coś wygrać, nawet nie chodziło mi tu o wygraną rzeczową, ale o satysfakcje z wygranej.

Nigdy nie udało mi się trafić szczęśliwych numerów w Dużym Lotku, ani zostać wylosowaną w konkursie radiowym (wiadomo podstawione osoby wygrywają wszystko)…. Dlatego też postanowiłam zaryzykować i przy okazji pokazać swoje hobby dodając zdjęcie motywu bloga EKOponidzie w kategorii eko-hobby.

źródło pięknych zdjęć Ponidzia do motywu panoramio

Moim zdaniem zdjęcie jak najbardziej ukazuje eko-szyk. Znajdziesz u mnie treści związane z ekologia, ochroną środowiska, zrównoważonym rozwojem a także lekkie treści typu ciekawostki ekologiczne.

ALE CO SIĘ OKAZUJE NA STRONIE KONKURSU?!

Zacznijmy od początku:

Zasady gry są proste:

Zasady:

  1. Polub fan page Ministerstwa Środowiska.
  2. Wybierz jedną z pięciu kategorii i dodaj swoje zdjęcie, które przedstawia, jak bardzo jesteś eko na co dzień.
  3. Zbierz największą ilość głosów.
  4. Czekaj na rostrzygnięcie konkursu.

Ważne informacje:

  • Każdy uczestnik może dodać tylko jedno zdjęcie. Po dodaniu zdjęcia masz za zadanie zebrać na nie przynajmniej 50 głosów.
  • 10 zdjęć użytkowników z największą ilością głosów zostaje wyróżnionych.
  • Spośród 10 zdjęć z największą ilością głosów komisja konkursowa wybiera 5 głównych zwycięzców (po jednym z każdej kategorii).

Sami widzicie wystarczyło zrobić zdjęcie o tematyce eko i dodać do kokursu. Zadanie polegało na pokazaniu jak bardzo jesteś eko na co dzień…. A tu co się okazuje:

Według niektórych bycie eko to (zacznijmy od najnowszych zdjęć):

Jestem eko bo: założyłem opatrynek na drzewo?!, bo mam piękne buty zawieszone na ścianie?!

brak zdjęć

Jestem eko bo Kogut ?! Jestem eko bo jestem pięknym dzieckiem z biedronką przy nosie?!

brak zdjęć

A może jestem eko bo: mam świeczkę i kwiatka w doniczce?! a może dlatego że korzystam z internetu na łonie natury?!

brak zdjęć

Eko szyk według niektórych to po prostu tulipany z tapety Windows czy smakowite truskawki (zmodyfikowane?) !

brak zdjęć

Nie mogłam powstrzymać się od komentarzy jak zobaczyłam zdjęcie eko-kiełbaski?! a dom ekologiczny taki bez okien, bez drzwi i w ogóle bez wnętrza to naprawdę super sprawa?!

brak zdjęć

Jestem eko ponieważ mam psa i go wyprowadzam na smyczy na spacer?! jestem eko bo zbieram jeżyny prosto z krzaka?! Nieeee przecież eko jest skacząca uśmiechnięta dziewczyna z wymownym napisem na bluzce „Jestem grzeczną dziewczynką czasami” – już lepiej gdyby było napisane „Jestem eko!”

brak zdjęć

Nie myślcie że chcę kogoś obrazić, ale według mnie i nie tylko mnie (Pozdrawiam Patkey to dzięki konkursowi się poznałyśmy) niektóre zdjęcia nie pasują do tematyki ekologi a o szyku już nie wspomnę.

Jest jeszcze wiele niesmacznych zdjęć w tym konkursie, dziwnie że nikt nie dodał nagich zdjęć w końcu to też ekologiczny sposób bycia:)

Moim zdaniem powinny wygrać zdjęcia:

1. Kategoria Zakupy

Zwykły wiklinowy koszyk a jaki eko

2. Kategoria eko-hobby – nieskromnie powiem że ja 🙂

Mój blog o tematyce ekorozwoju EKOponidzieNone

3. Kategoria kosmetyki/uroda

Uśmiechnięta dziewczyna na eko- rowerze

4. Kategoria sport

eko-jazda na żyrafie:)

5.Kategoria dom

segregacja śmieci wg PatkeyNone

Właśnie dostałam inf że konkurs został przedłużony do niedzieli 28 października do północy!

Tego już komentować nie będę?!

Skomentujcie Wy sami

Ministerstwo Środowiska po prostu zbiera sobie znajomych, tak to jest jak się samemu nie zapracuje na polubienie to trzeba dzięki sprytnym zabiegom marketingowym. Szkoda bo na tej stronie bywam często z racji zainteresowań, a teraz jakiś niesmak mam do tej instytucji 😦

PS. Po tym wpisie mogę się pożegnać z jakąkolwiek wygraną 😦

źródło zdjęć : http://ekoszyk.mos.gov.pl/konkurs/gallery/1/date/1/

10 uwag do wpisu “Gdzie jest ten eko-szyk?

  1. Patrycja rewelacyjny tekst, jestem tego samego zdania, ale „ubrałaś” całą tę sytuacje w niesamowity sposób – jestem pod wrażeniem. To prawda to zaczęło się już robić żenujące …, a widzę, że zakończenie jest tym bardziej.
    Jednakże Ty ze swoim Eko-hobby i ekologia w kategorii dom wg Patkey były naprawdę imponujące. Z pewnością dla wielu jesteście wygrane. Kto jak kto, ale pierwsze uczestniczyłyście w tym szykownym konkursie.
    Eko Ministerstwo ma za to bardzo wielu „lubików” 😉 chyba niesłusznie.

  2. Jak sie temu konkowi przyglądam to mi sie płakac chce, skoro biorą pod uwagę wszystkich co mają 5 głosow, to powiedz mi jak zinterpretować 18 pkt regulaminu ? „. Cytuję
    „18. Jury rozpatruje zwycięzców spośród 15 osób (zwanych dalej Finalistami), których zdjęcia zdobędą największą ilość głosów”
    Skoro zmienili datę, niech zmienią i ten punkt. Bo inaczej to dla mnie jest „smiechu warte”

  3. Niestety, taki „urok” facebookowych konkursów – wygra ten, kto ma wielu znajomych, bo i organizatorom zazwyczaj nie zależy na tym, żeby wygrała jak najbardziej wartościowa praca, zdjęcie, slogan itd; chodzi o to, żeby w krótkim czasie i tanim kosztem zdobyć jak najwięcej „lajków” 😦

    • Nie martw się, zastanowiłam się nad tym co pisze. Jakbyś nie zauważyła to przypominam że w tekście jest napisane
      cytuje ” Nie myślcie że chcę kogoś obrazić, ale według mnie i nie tylko mnie (Pozdrawiam Patkey to dzięki konkursowi się poznałyśmy) niektóre zdjęcia nie pasują do tematyki ekologi a o szyku już nie wspomnę.

      Jest jeszcze wiele niesmacznych zdjęć w tym konkursie, dziwnie że nikt nie dodał nagich zdjęć w końcu to też ekologiczny sposób bycia:)”
      Pozdrawiam i życzę wygranej

  4. Pingback: Eko baby czyli ekologia wkroczyła do Natalkowa- Na dobre :) | Natalkowo

Skomentuj

