Mgła nad Ponidziem


Piękne to Nasze Ponidzie.

Wczoraj zachwycił mnie widok regionu otulonego mgłą, żałuje że nie miałam przy sobie aparatu. Piękny wschód słońca za zamglonymi łąkami to po prostu cudowny, relaksujący widok. Nie mogłam oderwać wzroku. Pogoda jesienna sprzyja porannym zamgleniom więc mam nadzieje że jeszcze będę mieć okazja uwiecznić te piękne obrazy na zdjęciach. 

(zdjęcie obok jest znalezione w sieci)

Poranek na Ponidziu wygląda mniej więcej tak: 

Złota Nida / Golden Nida river 

link

Poranne mgły błękitne

Zdjecia TeresaSpy

Mój lokalny patriotyzm daje o sobie znać więc miedzy czasie proszę o pomoc w konkursie na Eko-hobby

jeżeli tylko podoba Wam się moja inicjatywa to proszę o głos

http://ekoszyk.mos.gov.pl/konkurs/zdjecie/13/

Dziękuje

A Wy jak widzicie Ponidzie o poranku???

Skomentuj

